zondag 3 december 2017

dag 7





Eindelijk echt uitslapen, maar het was halfacht 's morgens toen ik de deuren naar de tuin opende, Theo is zijn rondje gaan hardlopen, ik ben lekker gaan genieten van de al warme zonnetje.
Gisteren was wel een hele volle en drukke dag, maar zelf dan zijn wij na het eten nog eventjes langs Buena Vista Outlet gegaan.
Theo volgt het weerbericht in Nederland en hij wil maar al te graag een nieuwe winterjas. Gelukkig is hij daarin geslaagd vandaag. In het weekend mijden wij de attractieparken, dus zijn wij lekker gaan wandelen en daarna wat shoppen. Ik was op zoek naar een elektronische apparaat dus eerst naar Best Buy, toen ik het had zijn we doorgereden naar de Florida Mall voor een paar speciale winkels, bij Appel store stond men zelf buiten de winkel in de rij, kan je nagaan hoe lang je dan moet wachten.
Naar deze Mall gaan we nog eens terug, maar het is nog steeds erg lekker weer dus zijn we doorgereden naar de winkels in de buitenlucht, deze keer de Premium Outlet.
bij de juwelier voor de deur.


Dat is prettiger. De kerstsfeer komt overal al aardig in. Ik moet oppassen dat ik niet al te hebberig word van alle dat moois.

2 opmerkingen:

  1. Wat is het heerlijk om daar te zijn terwijl het in Nederland zulk koud en nat weer is.
    Sinds we 2 weken geleden terug gekomen zijn hebben we het alleen nog maar koud.
    De kerstsfeer was er toen al aardig maar ik kan mij voorstellen dat het na thanksgiving helemaal los gaat.
    Heel veel plezier nog de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de Apple Store is het altijd druk, vooral als er weer een nieuw " iApparaat " is uitgekomen !

    BeantwoordenVerwijderen